انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96
نوشته شده توسط : khajenasir

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

نرم‌ افزارهای انتخاب رشته‌ ی موجود هر‌ساله پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به شیوه‌های مختلف با توجه به آمار و ارقامی که از آزمون های سال های قبل به‌ دست آمده است ، طراحی شده و در دسترس قرار می‌گیرند. نرم‌ افزار ابتدا بر اساس آمار و نتایج سال‌های قبل طراحی شده است و همانند سایر برنامه‌ ها در آن انتخاب رشته بر‌اساس کنکورهای قبلی و در‌واقع بهتر است بگوییم رتبه‌ ی معادل سال ‌های قبل را ارائه می‌کرد. جالب است بدانید که در این موارد هم انتخاب رشته ارائه شده گاه در برخی بازه‌ ها با نتیجه‌ ی واقعی هم ‌خوانی ندارد که این مورد را در نرم‌ افزارهای موجود قطعاً دیده‌ اید. اما مشاورین صدای مشاور با استفاده از نرم افزار های دقیق انتخاب رشته ، می توانند رشته ی احتمالی شما داوطلبین عزیز را اعلام کنند. جهت استفاده ار نرم افزار انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با شماره 9099071611 با خط ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 :

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در اسفند ماه ۹۵ و آزمون آن در تیرماه ۹۶ برگزار می شود. از این پس فارغ التحصیلان همه دانشگاه ها اعم از دانشگاه آزاد نیز باید برای شرکت در رشته های علوم پزشکی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آزمون های وزارت بهداشت شرکت کنند.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از1 تا 15 اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir  آغاز می شود.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام 14  بهمن ماه منتشر می‌شود، همچنین داوطلبانی که در این آزمون ثبت ‌نام می‌کنند، می‌توانند در طی روزهای 22 تا 24 اسفند ماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت ‌نامی اقدام کنند. 

 

متقاضیان سهمیه با آزمون ورودی :

نظر به اینکه دانشجویان واجد شرایط استفاده از شرایط " با آزمون ورودی " همزمان با سایر داوطلبان عادی میبایست انتخاب رشته محل خود را انجام دهند، لذا این افراد نیاز به انتخاب رشته محل مجدد ندارند. ولی درصورت احراز شرایط لازم باید از طریق دانشگاه به عنوان دانشجوی استعداد درخشان باآزمون ورودی، طی زمان مقرر معرفی شوند.  

سهمیه های مختلف و شرایط  استفاده از آنها  :

داوطلبین میبایست در انتخاب سهمیه خود دقت نمایند و تغییر سهمیه آزمون پس از اتمام مهلت ویرایش اطلاعات، در هیچ یك از مراحل آزمون امكانپذیر نمیباشد ( در هر صورت  :پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلب)

 سهمیه های انتخابی عبارتست از :

سهمیه رزمندگان بسیجی (فقط رزمندگانی که مدت حضور داوطلبانه در جبهه را دارند) 

سهمیه ایثارگران براساس قانون جامعه خدمت رسانی به ایثارگران (جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایرارگران)

سهمیه آزاد

سهمیه استعداد درخشان (با آزمون ورودی و بدون آزمون ورودی) بصورت مازاد بر ظرفیت پذیرش كل بر اساس آیین نامه مربوطه.

 

لینک مفید:

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

 میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره

 کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با سامانه صدای مشاور

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید

 





:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , نرم افزار انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد , انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: